enternet

Optimizacija spletnih strani

Povečamo spletni obisk z visokouvrščenim naborom relevantnih ključnih besed v rezultatih iskanj.

Sodelujte z nami

Dobra optimizacija je skupek različnih dejavnikov in sestavnih delov spletne strani.


Vse našteto se strne v učinkovito optimizacijo, ki jo spletni iskalniki nagradijo z umestitvijo spletne strani na višje pozicije.

  • vsebinska struktura
  • prijetna uporabniška izkušnja
  • logična navigacija in povezave med stranmi
  • kakovostna, relevantna in organizirana vsebina, podprta z oblikovnimi elementi in meta oznakami
  • funkcionalen in všečen dizajn
  • tehnična priprava
  • kakovostna izdelava spletne strani

Z visokouvrščenimi iskalnimi pojmi:

Pridobite več spletnega prometa (iskalniki priporočajo vašo spletno stran kot relevanten rezultat).

Gradite prepoznavnost vašega podjetja ali blagovne znamke.

Vašo spletno stran najde in obišče več relevantnih uporabnikov in potencialnih kupcev.

Proces optimizacije začnemo že v fazi načrtovanja spletne strani, kjer ključne besede umestimo v vsebinsko strukturo in navigacijo po strani. Če spletno stran že imate, začnemo s spletno analizo.

Naš pristop
SEO optimizacija spletne strani

Opredelimo kratkoročne in dolgoročne cilje, ki jih lahko merimo.
Dogovorimo potek in frekvenco izvajanja sprememb.

  • Preučimo vaše podjetje, vašo dejavnost, storitve in izdelke.
  • Pregledamo in analiziramo vaše spletno mesto.
  • Opravimo analizo ključnih besed, določimo prioritete in prepoznamo priložnosti.
  • Analiziramo konkurenco na spletu, preverimo možnosti spletnega povezovanja.
  • Pripravimo seznam tehničnih sprememb in relevantnih vsebin ter načrt dela.

Skupaj oz. po dogovoru poskrbimo za implementacijo predlaganih izboljšav.

Prilagoditev besedil tako, da vsebinsko poudarijo bistvo in se ujemajo s ciljanimi ključnimi besedami.

Tehnična izvedba predlaganih nadgradenj.

Sistematično izvajanje začrtane strategije na različnih kanalih.

  • Kontinuirano objavljanje kakovostnih in relevantnih vsebin.
  • Iskanje potencialnih partnerjev za spletno povezovanje in promocijo.
  • Svetovanje pri upravljanju poslovnih profilov na družbenih omrežjih.

Analiza in poročanje

Redna izdelava poročil vključuje analizo obiska in kategorij uporabikov, učinkov spletnih kampanj, e-marketinga, realizacijo nastavljenih ciljev itd.

Prilagajanje prihodnje strategije sedanjim rezultatom.

Poročilo vključuje načrtovane ukrepe glede na rezultate in dosežene cilje.

Izkoristite spletni potencial